domingo, 10 de abril de 2011

Primera entrada: una cosa senzilla i fàcil

                             A vegades s'ha de trencar una mica el quadre per poder acabar-lo
- Eugène Delacroix-
Un pintor és un home que pinta el que ven; un artista és un home que ven el que pinta
- Picasso-
.
La pintura és poesia muda; la poesia pintura cega
- Da Vinci-
.
Un quadre ha de ser pintat amb el mateix sentiments amb què un criminal comet un crim
- E. Degas-
.
Pintar un quadre o és molt senzill o impossible
- S. Dalí-
.
Quan sento la necessitat de religió, surto de nit i pinto les estrelles
- V. Van Gogh-
.
Existeix una lògica dels colors, a la qual el pintor hauria d'adaptar-se, que no és la lògica del cervell 
- P. Cézanne-
.
Als dotze anys sabia dibuixar com Rafael però vaig necessitar tota una vida per aprendre a pintar com un nen
- Picasso-
*

Aquest blog pretén ser una manifestació de tot allò que m'agradaria fer però que desafortunadament no és possible. Potser són masses coses... pintura, arquitectura, traduccions, narracions, sentiments i investigacions de tota mena.
Malgrat la solitud que sovint sento (no sé si a vegades exagerada), no em canso de descobrir noves arts i d'aprofundir en el que m'apassiona... Espero poder publicar entrades interessants. Començo amb una cosa molt senzilla: us presento unes frases de pintors populars i clàssics que han passat a formar part de la història de l'art i un quadre de Mir n(genial).




Oliveres de Mallorca de Joaquim Mir (pintor sense l'etiqueta d'universal però per mi s'ho mereix. Gràcies al meu professor d'art he conegut les seves obres)
  

No hay comentarios:

Publicar un comentario